Ons team van ervaren en gekwalificeerde professionals controleert uw systemen voortdurend om optimale prestaties en maximale veiligheid te garanderen.

  • Managed IT-services zijn ideale oplossingen voor bedrijven die zich willen concentreren op hun kernactiviteiten en tegelijkertijd de zekerheid willen hebben dat hun IT goed wordt beheerd.
  • Met managed services profiteert u van regelmatig onderhoud, updates en monitoring van uw IT-uitrusting, en van een snelle oplossing van technische problemen.
  • Met managed services kunt u er zeker van zijn dat uw bedrijf doorgaat in het geval van een groot probleem. Het is een gegarandeerde respons. In de meeste gevallen zijn de resultaten er.
  • We geven je ook advies over hoe je je productiviteit kunt verbeteren en hoe je kunt anticiperen op veranderingen in je bedrijf.

Managed services = Verwachte prijs voor een vaste prijs

  • gestion backup

    Managed Backup

    Voor zowel je gegevens die bij Microsoft zijn bewaard als je gegevens die bij jou zijn bewaard, hebben we onze eigen oplossing die voorziet in dagelijkse bewaking en beheer van alle mislukte back-ups, evenals hulp bij het herstellen of restoren. We bieden een gedecentraliseerde kopie van je back-ups in België om je te beschermen tegen elk groot incident (ramp of hacking).

  • patch management

    Patch Management

    Omdat al uw IT-uitrusting en de toepassingen die deze bevat up-to-date moeten worden gehouden om veilig en efficiënt te kunnen werken, hebben we hiervoor een geautomatiseerd platform. Het combineert monitoring om een correcte werking te garanderen nadat patches zijn toegepast.

  • iWorkplace shéma FR

    iWorkplace*

    Het doel is om werkplekken up-to-date te houden, je digitale communicatie te beveiligen (Mail, Onedrive, werkplekken), harde schijven te beveiligen, multi-factor authenticatie toe te passen en de nieuwste beveiligingsmaatregelen in te zetten, automatische (her)installatie mogelijk te maken, wissen op afstand uit te voeren in geval van diefstal of verlies en een up-to-date beveiligingsbeleid toe te passen op alle uitrusting (op kantoor of thuis).

  • Cours sensibilisation sécurité

    Veiligheidsbewustzijnsprogramma

    Veiligheid is een zaak van iedereen. Het is van vitaal belang dat iedereen die toegang heeft tot een IT-hulpmiddel regelmatig bewust wordt gemaakt van de risico's die gepaard gaan met misbruik. Zelfs vandaag de dag is de gebruiker nog steeds de belangrijkste ingang voor een hacker op het computernetwerk.

*iWorkplace is een oplossing geïmplementeerd door de Ricoh Group via haar 2 dochterbedrijven Upfront en Orbid. Op basis van de Business Premium-oplossing van MS365 werd een pakket ontwikkeld dat beantwoordt aan de belangrijkste behoeften van KMO's in België: hoe kan een eenvoudig, veilig en doeltreffend beheer van werkstations (+ smartphones) binnen een bedrijf worden gegarandeerd en hoe kan de externe toegang tot gegevens bij Microsoft worden beheerd?

contrôle & surveillance IT

3 formules op maat

  1. 1. Monitoring & Patching

    Het basispakket biedt voornamelijk updateservices met diverse extra opties zoals :
    - Back-up en herstel test
    - Monitoring van back-upoplossingen
    - Aanwezigheid van een technicus op site

  2. 2. Premium (Infra)

    Managed services zijn van toepassing op de meest uiteenlopende IT-services beschreven in de tabel hieronder
  3. 3. Premium (infrastructuur + gebruikers)

    De managed services zijn identiek aan het vorige pakket, dat de infrastructuur dekt, maar dit pakket breidt de scope uit naar gebruikers en hun werkplekken.

Alleen prestaties bij PREMIUM-polissen

  • IT-bewaking

    • Servers
    • Infrastructuur
    • Beveiligingsoplossingen
    • Back-up oplossingen
  • IT-onderhoud

    • Server- en infrastructuuronderhoud
    • Updates en upgrades: servers, netwerkapparaten, beveiligingsapparaten, beveiligingsoplossingen, werkplekken, enz
    • Back-up tests
  • Support

    • Infrastructuur support
    • Gebruikersondersteuning
    • Back-up op aanvraag - herstel
  • Reporting

    • IT-partnerschapsrapport
    • Firewall-rapport
    • Beveiligingsrapport
  • Documentatie en communicatie

    • Documentatie onderhouden en bijwerken
    • Informatie over onderhoud server/firewall
    • Beheer van dienstverlening
  • Alle hier beschreven opdrachten worden behandeld in een precieze volgorde: dagelijks, wekelijks, maandelijks, in reactiviteitsmodus afhankelijk van de urgentie van de toestand.

Managed Services. Wat hebt u nodig?

Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie over de taken die onder Managed Services vallen. Samen bepalen we het optimale pakket voor jou.