Een efficiënt beheer en snelle reactiviteit is essentieel in het geval van problemen, zowel voor u als voor alle gebruikers. Ons team is gespecialiseerd en beschikbaar om snel en efficiënt tussen te komen om problemen op te lossen zodat u en al uw gebruikers het werk kunnen hervatten. We bieden supportoplossingen op maat aan die aangepast zijn uw bedrijf en uw noden.

Premium Support Package

Met de Premium Support Package, bieden wij een supportoplossing aan voor uw bedrijf voor de volledige IT. We stellen een toegewijd, ervaren en multidisciplinair supportteam te uwer beschikking die de verantwoordelijkheid neemt over het operationeel beheer van de support voor de gebruikers en de continuïteit van uw activiteiten garandeert.
Om u de best mogelijke dienst te kunnen bieden, hebben wij een specifieke configurator ontwikkeld die het ons mogelijk maakt om uw noden te evalueren en u de best mogelijke prijs aan te bieden. We analyseren geregeld de reële kosten en passen het budget indien nodig aan om te vermijden dat u voor onaangename verrassingen staat.

Deze dienst bevat:

  • Support op afstand

  • Behandeling van mails en telefoons

  • Het overnemen van controle op afstand

  • Beheer van de vraag  

  • Support op de site  

  • Kwaliteitsopvolging  

  • Support contact IT  

  • Begeleiding in IT-strategie  

Hulp nodig?

Neem contact op met UpFront via het contactformulier.