Van het bepalen van uw IT-strategie tot het ondersteunen van uw zakelijke omgevingen: ons team van specialisten helpt u bij het opzetten en beheren van de transformatieprojecten van uw professionele infrastructuur.

Onze support opties

Pay Per Seat

Pay Per Seat is een compleet aanbod van oplossingen en configureerbare IT-diensten voor elk gebruikersstation. Deze zeer hoogwaardige apparatuur en diensten worden op basis van gebruik gefactureerd, zodat u alleen betaalt voor wat u nodig heeft en geen enkele extra investering hoeft te doen.

  • Een volledig spectrum van apparatuur en gestandaardiseerde diensten op basis van uw criteria.

  • Zeer hoogwaardige apparatuur en IT-diensten gefactureerd op basis van gebruik.

  • Diagnose van prestaties en aandachtspunten van uw IT.

  • Proactieve monitoring en incident response afhankelijk van het serviceniveau van het contract.

  • Een aanbod dat kan worden aangepast aan de ontwikkeling van uw bedrijf gedurende de hele looptijd van het contract.

Power Office

Power Office biedt uw organisatie een complete en kostenefficiënte IT-ondersteuning via één enkel aanspreekpunt. Als u ons het onderhoud en de ondersteuning van uw informaticapark toevertrouwt, kunt u zich concentreren op uw core business.

  • Gepreconfigureerde en volledige ondersteuning van uw IT-infrastructuur.

  • Diagnose van prestaties en aandachtspunten van uw IT.

  • Duidelijk en voorspelbaar overzicht van tarieven om uw IT-uitgaven te beheersen.

UpFront heeft twee kant-en-klaar aanbiedingen voor kleine bedrijven:

  • PLUS: een complete onderhoudsservice voor de IT-apparatuur waarover u reeds beschikt.

  • TOTAL: deze aanvulling op het PLUS-aanbod vervangt de IT-apparatuur die u al heeft, zodat u toegang krijgt tot de nieuwste technologische innovaties. 

Integrated IT Lifecycle Services

Integrated IT Lifecycle Services, gericht op grote bedrijven en multinationals, bieden complete en personaliseerbare ondersteuning van IT-infrastructuren.

  • Advies en voorstellen voor evolutie

  • Beheer van het materiaal

  • Configuratie en implementatie

  • Servicebeheer

  • Support en onderhoud

  • Diensten na einde levensduur van de apparatuur (recyclage, ecologische vernietiging …)

Hulp nodig?

Neem contact op met UpFront via het contactformulier.